Sarkastisk? Inte jag i alla fall...

Är hos min älskade Mikkiz. Har snart tillbringat ett helt dygn här. Vi har druckit vin, ätit mat, diskuterat, tittat på filmer och det bästa av allt, så har vi hittat en sida på internet, där det finns massor med olika tester som man kan göra. http://www.blogthings.com. Detta är en sida som jag omöjligt kan låta bli att älska. Jag tycker det är intressant att se vad mina åsikter och prioriteringar resulterar i hur andra uppfattar mig. Har precis gjort ett test som handlar om hur sarkastisk jag är. Mikkiz trodde jag skulle komma upp i 70%, men resultatet visade något helt annat. Detta gott folk är mitt resultat:
Your Quirk Factor: 54%
You're a pretty quirky person, but you're just normal enough to hide it.
Congratulations - you've fooled other people into thinking you're just like them!
Jag kände att jag bara behövde dela med mig av detta. Första frågan var nästan rolig att besvara, den löd: "Berättar du skämt som ingen annan än du förstår?" Svars alternativen var; alltid, ofta, ibland, sällan eller aldrig. Det är som den här frågan var formulerad just med tanke på mig. Jag har en förmåga att berätta skämt som bara jag och ytterligare en av mina vänner finner roligt, alla andra som hör dessa kan omöjligt förstå vad det är som är roligt med dessa. På tal om min vän som har samma humor som mig, måste jag även berätta att det är henne jag ringer till, när det har hänt något som jag tyckte var otroligt roligt och jag vet redan innan att hon kommer att skratta. Vilken ingen annan gjorde när situationen eller skämtet utspelade sig. Tack vännen, är skönt att veta att jag inte är ensam om denna låga humorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback