Några tips?

Nu har jag ägnat ett par timmar för att få min blogg att se lite roligare ut. Jag är dock långt i från klar, men det får duga tills imorgon. Ska försöka få den lite bättre under morgondagen. Vanligtvis så skulle jag utan några större problem kunna sitta och klura med den tills jag blir klar på morgonsidan någongång, men inte denna natt. Det är nämligen så att jag  återigen ska hälsa på, på min lilla systers jobb imorgon. Ska följa med pappa när han går 6.30. Varför jag ska utsätta mig själv för något dylikt, beror på att jag känner att det är dags för mig att vända tillbaka dygnet rätt. Skulle jag inte göra det så vet jag, med stor säkerhet, att det kommer bli olidligt för mig om ett par veckor när jag ska börja jobba.

Så det är bara att ni får stå ut med att bloggen ser ut så här förtillfället. Är det någon som har ett bra tips på hur jag kan göra min blogg roligare, så var inte rädd för att lämna en kommentar eller höra av er. Det mottages varmt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback