Måndag = vånda

Så då var det återigen måndag. Finns ju dagar jag tycker bättre om än måndagar, men den här dagen är relativt lugn i alla fall. Ska ägna den åt att umgås med mina nära och kära här i Söderfors. Sedan ska jag tydligen genomföra ett träningspass ikväll. Jag får ont i mina små muskler bara jag tänker på det. Vet att jag borde röra mer på mig, men bara tanken på det får mig att inse att träningspassen endast borde bestå av stretchning. Åtminstone de första gångerna. Trots allt tycker jag ju att det är roligt att spela fotboll, så egentligen är det inte det som jag klagar över, utan mer för att jag vet att jag inte kommer att kunna röra ordentligt på mig de kommande dagarna. Antar att det bara är att bita i det sura äpplet, annars blir det ju likadant varenda gång. Börjar fundera nu om det finns något damlag i fotboll uppe i Sälen. Skulle vara roligt att ta upp fotbollen, kommer ju ändå inte ha så mycket för mig mer än att jobba där uppe, lite nöje har man väl rätt till? Vi får väl se om jag hittar något lag med acceptabelt avstånd till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback