Lite bilder från i helgen

Maddes frukost

Denna otroliga frukost serverades jag på söndagsmorgonen. Jag tror jag ska tillbringa fler helgmorgon hemma hos Sessan. Som pricken över i hade hon även införskaffat ostbågar, enbart för min skull. Kan det bli bättre än så här?

                                     
Mari                                           Madde                                      Sessan

Tyvärr så blev det inga fler bilder än dessa, inga fler som var värda att visa i alla fall. Jag är nöjd med min mobilkamera så länge som det är dagsljus, när det är borta, så är det omöjligt att urskilja vad de olika fotona ska föreställa. Så därför så blev det inte fler än så här.

Igår hade jag en väldigt trevlig stund. Jag var och tränade lite fotboll. Med min tur så ringde mobilen ett ex. antal gånger, så jag var inte allt för populär.  Trots att jag sprang ut och besvarade mina samtal så har jag ändå träningsverk idag. Detta borde ju inte kommit som en överraskning, men jag som stretchade i evigheter igår och trodde att det skulle hjälpa, tydligen hjälpte ju detta inte alls.

Ett par timmar senare... Har nu kommit över en bild som min kära kompis har tagit. Det är taget innan vi gick mot folkan. Synd att Madde själv inte var med på bilden. Jag som är en sådan utmärkt fotograf borde ju ha tagit det.




Här är ett bevis på varför jag ska befinna mig framför kameran och inte bakom.


Är det någon mer än jag som vet vilka dessa två tjejer ska föreställa?


Kommentarer
Postat av: Mari Persson

Hej hej vännen. nu har ja hittat hit ja me=)

Grattis på den stora dagen.

nu har ja skrivit det här, på msn fast du inte va online och på facebook.så du borde intemissa d.=)

den där bilden, jag gissar på att d e madde och ja..hehe fast d eju fusk att ja vet för ja va ju där..=)

ja ja nu ska ja sätta mig i soffan tror ja...

ha d bra puss o kram i stora lass

2008-12-21 @ 21:12:21
URL: http://maripersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback