House = heligt

De allra flesta har vi något tv-program som är heligt för oss. Något program, som vi bara måste se. För mig så är det House. Det var nära att jag missade det, på grund av att jag glömde bort klockan, men hann i sista sekund trycka igång tv:n. Vad händer sen? Jo varenda en, i princip, som jag har viljat skriva med på msn idag, börjar skriva med mig. Är inte det helt otroligt! Här har jag gått i min ensamhet idag och önskat att vissa personer skulle logga in, så att jag får prata med dem, så skriver dem. När det är  House. Jag hade sagt till dessa personer att jag inte hade tid, om det inte var för att jag behövde prata med dem. Idag. Så vad jag egentligen vill säga är; nästa tisdag, vill ni prata med mig då så gör ni det innan klockan 21.00 eller efter 22.00.

Ett litet tillägg. Nu när jag ändå skrivit inlägget får det vara kvar, men en av dem som "förstört" min House kväll säger att det går att se det på tv4.se. Tack så mycket. Dock kvarstår reglerna från ovan. Jag föredrar att se program på tv framför på datorn. Så är det inte akut så skriv inte eller ring inte mellan 21.00-22.00 på tisdagar!

Älskar er ändå

Kommentarer
Postat av: Emma

Har ju sagt FÖRLÅT. Puss. Lav ya. (F)

2008-12-03 @ 10:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback