Gott nytt år

Nu är jag äntligen klar med packningen, eller rättare sagt, var jag det redan 18.30 igår kväll. Fick ner det mesta i kartonger, nu är det bara otympliga saker kvar, alltså sådana saker som inte vill få plats i kartonger. Ändå vill jag tacka Linda som var så snäll och erbjöd mig att få ett par kartonger, men jag såg det tyvärr försent. ibland får jag alltså skylla mig själv. Jag har även skurat ur skåp och vart iväg med saker som andra ville ha av mig. Nu är det en sak jag väntar på. Ett bildmeddelande från min pedantiska vän, på dennes bilfläkt som är fint lagad. Vännen min tyckte jag skulle lägga upp ett kort på den, här på bloggen så alla kunde förstå hur pedantisk vännen min är.



Idag är det nyårsafton. Planen för dagen är att tvätta och åka skridskor, fast de sakerna är redan avklarade. Snart ska jag gå till lilla syster som kommer ha lägenheten full av vänner som ska fika och jag är ju inte sen med att tacka nej till kaffe. Därefter är det ett långt bad som gäller innan jag tar mammas lilla bil och brummar iväg till Karlholm. Där kommer jag att stanna åtminstone tills på fredag. Så om det inte blir något skrivet här på ett par dagar, beror det på att jag saknar tillgång till dator och ja, jag kommer överleva. Få inga andra tankar för er.

Gott nytt år! Hoppas nästa år blir det bästa året någonsin för er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback