Ett dygn i Karlholm

Nu har jag kommit tillbaka till Söderfors efter att ha spenderat nästan ett dygn i Karlholm. Jag hade som förväntat otroligt roligt där, nästan för roligt. Vi drack lite vin m.m. och gick med stora förhoppningar upp till folkan, där det endast var ca 30 personer. Så där var vi i en timme innan det stängde, men roligt? Inte speciellt. Sedan gick vi på ett par efterfester och avslutade med en middag hos en av mina vänner. Det var roligt att återse gamla bekanta i alla fall, men som vanligt hinner man aldrig med alla, så nu förbereder jag mig för nästa resa dit, som sker på julhelgen.

Sitter just nu hemma hos mamma och är i valet i kvalet om jag ska åka till Gävle, eller inte. Har endast sovit i 2,5 timmar så känner mig lite lätt seg, men i så fall åker jag inte förrän om 2 timmar, så jag har ju tid på mig att fundera och det kan man ju aldrig göra för mycket. Nej nu ska jag gå och vila en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback