Den lyckligaste tjejen på jorden

Madde min ängel, du hade rätt. Allt har en mening. Då menar jag allt. Sitter här i min ensamhet, börjar äntligen att vänja mig. När allt känns som mest hemskt, får jag svar från en arbetsplats där jag har sökt jobb. De vill träffa MIG, nästa vecka. Dessutom är det ett jobb jag verkligen vill ha. Tänker inte ta ut något i förskott, men förstå hur bra det känns. Någon vill att jag ska komma och arbeta för dem! Ett jobb som jag aldrig skulle kunna tacka nej till. Får jag det, så får jag arbeta med det jag vill göra. Hur många får den chansen? Hur många vet vad de vill göra? Jag vet och jag ska på intervju! Nu håller jag mina tummar för fullt. Det här jobbet ska bli mitt! Det bästa av allt. Det är långt, långt, långt bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback