Vilken vecka!

Nu har jag inte skrivit på länge. Har jobbat för fullt och skrattat ännu mer. Hela den här veckan har jag och Emma vart i Sala och jobba, men imorgon bär det av till Örebro, där vi ska jobba en vecka, det kommer att bli sjukt roligt! Först av allt ska vi börja med att äta middag med chefen å ytterligare en som arbetar på företaget. Detta kommer ske i kväll på en restaurang i Borlänge.

Var ut på krogen för första gången på hur länge som helst! Precis innan vi skulle gå därifrån så träffade jag på min kära Maria, jösses va kul det var! Har saknat henne hur mycket som helst. Fick en liten utskällning för att jag har tagit studieuppehåll, men tycker om henne ändå:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback