Välkommen till min nya blogg!

Nu är det dags för mig att ta tag i mitt bloggande, därför har jag beslutat mig för att skaffa en ny blogg. Here it is! Just i skrivande stund är jag hur nervös som helst. Ska idag för första gången ha två nya säljare med mig på jobbet för att visa hur det går till. För er som inte vet kan jag förklara att jag jobbar med att sälja Telefon abonnemang. Detta har gått relativt bra för mig, så nu ska jag alltså få ha med mig två nya, efter att ha jobbat med detta i drygt 4 veckor. Jag är så nervös så jag tror att jag kan bralla på mig. Okej inte riktigt så farligt är det, men ändå. Ska möta uppp dem om en timme, så jag får återkomma med detaljer därifrån sedan, hur det gick med allt. Nu återgår jag till mitt vanligaste uttryck om mig själv när jag ska ut och jobba; fegis!

Kommentarer
Postat av: cammie

welcome. kika gärna in och lämna en rad*

2008-08-11 @ 12:38:42
URL: http://silverkiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback