14.08.08

                                                                  http://www.galet.se/bilder/roliga_bilder/trott-lejon.jpg
Detta är hur ja känner mig idag. Trött som jag vet inte vad. Lovade Anders att gå upp före nio, men liksom igår vaknade jag av att Danne (grannen ovanpå) knackade på dörren. Vilket dåligt samvete jag får. Jag sover bort halva min fritid, bara det känns ju helt för djävligt.

Något som dock får mig på mycket bättre humör, en grå dag som denna är att min Mikkiz flyttar hem till Krylbo imorgon. Jösses vad jag har saknat henne och våra kaffe stunder sju på morgonen. Jag vet vem går hem till någon sju på morgonen för att dricka kaffe? Jag gör det, för min hund behöver rastas och hennes barn vaknar vid sex i alla fall det yngsta. Vilket öde att behöva stiga upp sex varje morgon oavsett vad man ska göra resten av dagen...


Nej nu ska jag ta mig i kragen och besöka  min dusch så inte de blivande kunderna dör när jag kommer och besöker dem.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback