Jösses!

Nu har lilla Freddie hamnat i Mora. Hittar hur bra som helst här. Eller rättare sagt, inte alls. Det fungerar hur bra som helst för oss. Allt började när vi åkte hit så skulle vår chef ringa och berätta vart vi skulle sova, klockan nio när han ringde var det fortfarande inte klart. Tio hade vi ankommit till Mora och då ringer han igen, efter stor möa hittade vi på hotellet som han hade sagt. Däremot fanns det inget rum bokat där åt oss. Efter mycket om och men hittar vi på det rätta stället och upptäcker att vi ska sova i en sovsal där det står 5 våningssängar. Jag tror Emma aldrig har längtat hem så mycket som då. Så vi åkte och köpte vin för att trösta oss själva.

Idag vaknade jag upp och såg att det var en regnigdag, tänkte att ett par långa jeans skulle vara det ultimata. Jag börjar leta i min väska alltmer febrilt. Vart är jeansen? Var är de tre par som jag tog fram och packade i? Inte i väskan! Inte i bilen! Dem måste vara hemma. Det är katastrof!!!!

Så den här dagen får jag gå i pirat byxor och sälja som bara den så att jag slipper regnet:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback