Detta är livet

                                            http://hbkurs.gymnasium.sundsvall.se/HB_05_Hnk_kvallswebb/be86joer/CSS/Uppgift2/hamburgare.jpeg
Jösses vilken tur jag hade idag! Min grannes familj var bortresta, till Tierp. Då kom han på en underbar idé, att jag och Anders också skulle beställa hamburgare.

Är det inte så otroligt skönt att slippa laga i ordning mat. Någongång ibland. Visst kan jag emellertid tycka att det är väldigt roligt att laga mat, men vardagsmat dag ut å dag in, nej usch! Av mig blir det ingen hemma fru. Jag kommer aldrig att stå med ett förkläde på mig och ha maten dukad och klar tills min sambo kommer hem. Okej där ljög jag lite, det har faktiskt hänt ett flertal gånger, men det beror framför allt på att jag är hungrig och vet hur skönt det är när maten står på bordet när jag kommer hem efter en hård arbetsdag. Nu har jag fått en så lyckad lott att jag slipper laga middagen i alla fal, eftersom jag slutar jobba 21, varje kväll :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback