Å neej!

                                                                  
http://mj.barczyk.se/blog/wp-content/uploads/2006/02/cats/110.jpg

Det är så här jag skulle vilja må idag. Vara jätte glad och pigg och dessutom slå mitt rekord i försäljning,
                                                            
http://www.flosimage.com/puke.jpg

                                                              Istället mår jag så här:(

Fy bubblan, va drygt det är. Går runt här i min lägenhet och mår ständigt illa. Det är fredag! Sista arbetsdagen på veckan, men nej då ska man gärna ligga hemma och spy. Fy farao! Finns inget värre! Åååå nu har alla mina storslagna planer inför helgen gått förlorade. Eller vilka? Det enda som öär inbokad är lite fika hos Mikkiz, mat hos Emelie och sedan hade jag velat gått på Diggelo, men den tanken hade jag redan övergivit. Det enda som är positivt är att jag inte sitter på ett plan till Magaluf just nu, vilket mina små älsklingar, Madde och Madde gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback